dimarts, 8 de desembre del 2009

l'Ehunmilak

16 de juliol 2010


Aquest serà el repte de la temporada. Sense cap mena de dubte el repte de més envergadura a que m'enfronto des de que em calzo unes sabatilles de córrer. 167 kilòmetres en un màxim de 48h.(potser dues nits) amb un desnivell acumulat de més de 12.000m. possitius. En definitiva aquestes cent milles bàsques volen emular la coneguda i mediàtica ultratrail del Montblanc i els entesos n'hi ha que opinen que la basca és més dura. No hi ha dubte que després de cent kilòmetres a les cames afrontar el Txindoki, Ganbo i Aizkorri sostres de la proba, ha de ser de "mucho cuidao".

Tornarem a la terra que tan bé ens acull les ja moltes vegades que hi hem anat i tornarem a disfrutar de l'entorn, del tracte, de les menges i del saber fer d'aquesta gent que quan organitzen una cosa s'hi aboquen en cos i ànima, esperem que sigui una Zegama multiplicada per quatre. I que pugui sobreviure per explicar-ho, jejeje....


Salut (osasuna)

3 comentaris:

Malfieten ha dit...

Gran repte.
Ja tens "excusa" per sortir a fer cames !

Salut i kms"

Raül ha dit...

Segur que ho faràs!
Jo m'ho estic plantejant...

bodi ha dit...

Gràcies, nois, procurarem deixar el pavelló ben alt, jejeje.... ;-)

Salut.