dilluns, 23 de febrer del 2009

treient la pols . . . .per diumenge!


Ja veig que la gent li estar fotent canya!, bé una canya moderada, si més no el grup de corredors convalescents, els que ens costa arrencar per diverses circumstàncies, Luigi (una seixantena setmanals), Homederro (ahir gairebé 2h. a 5'), OSerramia amb l'entrenament fet per a debutar-hi (només faltarà treure'l del water, el pobre està ben acollonido!, com a tot debutant) tothom va omplint el cistell.


Jo encara estic per sota vostre, però de mica en mica m'hi trobo més bé. Això de poder sortir per Olèrdola em va molt bé, tot i així, amb dues setmanes he sumat una setantena de kms, misèria i companyia per algú que vol afrontar aquest proper diumenge la seva 37 marató. Però bé, conscients de que patirem, talment com les 36 anteriors, serà la manera de fer una tirada llarga que em serveixi per a propers esdeveniments, com per ex. a la Vall del Congost, allà segurament ja aniré una mica més bé.

Segurament el meu temps (no m'hi fa res) estarà al voltant de les 4h. ja veurem si hi podrem baixar-hi, amb la intenció de sortir a 5'20-5'30 el kilòmetre fins on pugui, que no sé on serà. El que si serà segur, serà la gran festa atlètica que viurem diumenge a Bcn, amb gairebé 10.000 atletes amb ganes de disfrutar i de donar el millor de si mateixos. Serà una gran festa, i sigui de la manera que sigui jo i volia estar present. A Bcn no hi podem fallar-hi. És la N O S T R A M A R A T Ó ! ! ! ! i entre tots any rera any l'hen d'anar fent més gran.


Durant aquesta setmana continuaré treient la pols per presentar-m'hi amb les millors gales. A partir d'aleshores, espero ja arrencar definitivament d'una vegada per totes i continuar disfrutant de les curses i de la gent que les envolta de les quals anem omplint el sac de noves experiències que ens serveixen per continuar el viatge . . . .

Salut.

3 comentaris:

Òscar Serramià i Ricart ha dit...

El viatge a Itaca !!!! Aaaaaaaahhhhhgggggg !!!!! Estic a flor de pell !!!! Avui he tornat a rodar !!!! Aaaaaaagggghhhh !!! Quins nerviiiiiis !!!!!! Me'n vaig al wàter...

Luigi ha dit...

Bones notícies, doncs! Veig que arrenques amb una marató, poca broma, i mires endavant, bon senyal. Aviat compartirem kms, però no m'apretis que encara vaig amb tercera, jijiji

Molta sort!

bodi ha dit...

Oscar, surt del water ja collons, que t'agafarà rampa a les cames, jejejeje, dijous, divendres, dissabte. . . .valdrà la pena ja ho veuràs, els últims metres els recordaràs tota la vida!

Luigi, la nostra progressió veig que és bastant semblant, tot i que tú surts molt més que jo i fas més kilometratge, però també i tornes amb una marató, la salvatge, tampoc t'estàs de res tú ! ! ! ! podria ser que el dia 7 m'apuntés a la sortideta que organitza el massa pel congost, per fer-hi un tast de cara a la marató. Per tant retrobar-nos de nou està ben a aprop!

Salut.