dimarts, 18 de març del 2014

Torronada Tallaferrenca al Taga

Diumenge, 22 de desembre 2013
Bar Gusi, Ribes de Freser (Ripollès)
10 kms. - 5h.


Deixar constància de la sortida Tallaferrenca ja tradicional de la pujada al Taga per a celebrar-hi les festes de Nadal, el que es coneix popularment com la Torronada.







Una constàcia més gràfica que escrita doncs ara que tinc més temps que mai, és quan més m'en falta. Em costa escriure i com veieu vaig molt endarrerit encara que faig l'esforç per a no deixar-me i poder mantenir el blog en actiu. Procuraré que així sigui perquè les aventures s'aniran succeint i m'agrada que hi quedin reflectides.




No cal dir que va ser una gran jornada entre amics i família, jajaja..., moments pel retrobament, per la xerrameca i per explicar mil batalles i sí, molts torrons, cava, ratafia, etcetcetc... per un ritme absolutament d'excursionista a la pujada i molt més engrescador a la baixada xalant d'allò més amb els més agosarats.




Baixada molt ràpida, em feia falta cremar pota encara que el meu estat de forma sigui 0, coincidint amb el Sergi i l'Albert abans d'entrar al bosc, una bona suada que ens permet arribar amb temps per a canviar-nos i fer unes volls mentre va arribant la resta de la tropa.



I sí, es clar, aquestes coses acaben al voltant d'una taula, d'una bona taula com és la del Bar Gusi on els Tallaferros ens hi trobem com a casa. Bones menges i bon beure, bones converses i una ratafia de primera.


Agraïr als infatigables Capis i al Joan Iborra, els cervells d'aquestes històries, per els bons moments que ens hi fan passar... l'any vinent no hi podeu faltar.

Salut.