dimecres, 30 d’octubre del 2013

... sempre sumant

12 d'octubre 2013
Refugi Corral Blanc (Ripollès)

Després de la marató del Montsec a principis de mes, aquest octubre ha estat dedicat a sumar kms. per l'intens mes de novembre on ens hi espera la Trencacims, una ultra duríssima a Paüls, i les maratons del Montseny, la MpM i Se m'en Refum a finals de mes. Quatre caps de setmana consecutius amb teca de la bona.

Sortida al Puigmal amb el Ramon, ens la devíem i abans de que arribi el mal temps, vam aprofitar aquest dissabte festiu. El vam encarar des de Corral Blanc, dia clar i net però molt de fred incrementat pel fort vent durant tot el recorregut tot trobant-hi una bona enfarinada de la nit abans. Baixem per Fontalba, una vegada fet cim, font de l'Home Mort i Corral Blanc... una vintena de kms. en unes quatre horetes tranquiletes.

14 d'octubre 2013
Olèrdola (Alt Penedès)

Sortida amb la Montse Bou que li toca tirada llarga, per Olèrdola. Dia excel.lent iniciant la trotada des del cementiri de Moja i continuant cap a Can Castellví - puig de l'Àliga - camí del golf - forns de calç - castell d'Olèrdola - Viladellops - el Papiol - font de l'Amatlló - muntanyeta.... unes 3h. i mitja de bon entrenament, bona companyia i xerrameca agradable.

19 d'octubre 2013
Monestir de Montserrat (Anoia)

Sortida excurionista amb la colla de Sant Sadurní preparats per a la conquesta de Sant Jeroni. Sortida agradable encara que el temps no acompanya i la boira dalt del cim, no ens permet veure les fantàstiques vistes que sempre ens ofereix aquest indret.

A l'ermita hi trobem aixopluc per a esmorzar-hi com cal amb la bota de vi que no hi falta mai en aquestes sortides amb un Salvador que ja procura tenir-la sempre en perfecte estat de revista per a poder-hi assaborir el mam que hi pertoqui. Sortim des del monestir, pugem per les escales cap a Sant Jeroni i baixem per Sant Joan de nou cap al monestir... unes quatre horetes.

19-20-21 d'octubre 2013
Vallter (Ripollès)

Sortida desconectora de cap de setmana amb l'únic objectiu d'estar hores a la muntanya. Vaig triar la banda de Vallter tot recordant l'itinerari del Canigó del passat 12 d'agost amb la Marta. Bona muntanya, bones vistes i bona trescada per la zona entre el Conflent i el Vallespir amb el refugi de la portella de Rojà com a referència per una banda i novament el Corral Blanc per l'altra. Trescar per la muntanya de nit acompanyat per la lluna plena i sense frontal durant hores, no té preu.

Dilluns, 28 d'octubre 2013
Collbató (Anoia)

Novament tirada llarga amb la Montse, aquesta vegada per Montserrat per a fer una trentena més de kms. tot preparant la marató del Montseny. Dia esplèndid amb molta calor sortint des de Collbató - pla de Sant Miquel - monestir - pla dels Ocells - Sant Joan - Sant Jeroni - pla de Sta.Anna - Sta.Cecilia - canal de Sant Jeroni - Sant Joan - pla de Sant Miquel - bateries - Collbató.

Entrenament que ens deix prou tous per a necessitar, abans de tornar cap a casa, una bona sessió recuperadora a base d'unes bones cerveses i quelcom per menjar. El Montseny ja estarà apunt, segurament la farem junts essent la tornada de la Montse al món de les curses després de l'ensurt de Torrelavid, curiosament el mateix dia que jo també acabava a l'hospital de Berga. Anirà bé, segur, amb l'objectiu de disfrutar i acabar amb bones sensacions i això al Montseny, està assegurat.