dijous, 1 de juliol del 2010

Cursa de la Campana

Diumenge, 27 de juny 2010
13'8 kms. - 1h.26' 19
Vacarisses (Vallès occ.)




Cursa organitzada pel nostre amic Toni Jurado, el mític Korfbaler i en la qual hi fem acte de presència sempre que es pot. Més que una cursa és una festa dels correcats, on com sempre l'harmonia i bon humor presideix aquesta trobada. Una cursa assequible per tothom que tot i ser de muntanya està a l'abast de tot tipus de corredors, d'aquesta manera es produeix la massiva afluència "d'asfalterus" que volen probar, per alguns, aquesta nova modalitat. Per altra banda també hi conflueixen els "muntanyerus" de tota la vida, per tant la barreja no deixa de ser curiosa.



El meu plantejament per avui és molt modest, veure com estar el cos després de la pallissa de l'altre dia i disfrutar del dia. L'inici no és gaire prometedor, doncs les cames em fan mal i costa avançar per les dures rampes, algunes de ciment, en el primer tram de la cursa. Mica en mica vaig entrant en calor, que en fa molta, i les cames van responent a poc a poc.

A mitja cursa, tot just deixe'm el ciment per llançar-nos camí avall a mà esquerra, hi ha la cleca del dia, un parell de Koala's i l'Assumpta de reportera. No hi podem fer-hi un lleig, i avui que el dia ho permet, doncs m'hi aturo a fer un traguet. Com deia estic més com a festiu que com a competitiu, tot i quan enfilem la baixada, és qüestió de recuperar el que poguem, jajaja...








L'Isma s'afageix a la festa i junts tirem avall, jo em noto més suelto i dono corda a les cames. Avanço a bastants corredors abans d'empinar-se el circuit per un corriol, petit trajecte de la Mm. Encaro recordo aquest troç de fa dos anys, no és massa llarg i quan arribem dalt ja és tot baixada cap al poble, també per un corriol on encara podré avançar a més gent.

Davant meu hi volten tres correcats, en Meep, nou i flamant president, en Hansi i en Rubens, i a l'últim avituallament els enganxo. Quan anem a enfilar la baixada, en Rubens es fot una bona patacada, davent meu mateix, caient muntanya avall potser deu o dotze metres. Afortunadament, tot queda en una bona trompada, però entre tots tres el treiem d'allà sota. Sense dir res ja decidim/eixo, anar tots quatre junts independentment del temps que poguem fer a la cursa. No cal dir que ens adelanten multitud de corredors, però tan fa, avui la competició està per a altres.




Així doncs que tot xino-xano, en Rubens no està per massa òrgues, enfilem la línea d'arribada posant punt i final a aquesta jornada lúdico-festiva que ha servit per a comprobar que estic prou bé, si més no, no hi ha seqüeles de l'Encantada, a 12 dies per la gran cita.



Salut.